呀婆見今日端午節, 特登叫哂D仔返黎做節, 仲專登出黎市區買海鮮, 買完之後經過維園, 見到咁多人六四聚會覺得好鬼過癮, 就走左去趁熱鬧, 點知比人打左荷包, 咁都不特只, 仲比兩隻衰狗擔左袋海鮮TIM... 咁呀婆又梗係做番佢指定動作---報警......
呀婆: 喂... 呢度係咪鳩鳩鳩 ( 999 ) 呀???
警察: O下?! 呀婆.... 乜又係你呀??
呀婆: 係呀...
警察: 今次又咩事呀?? 我趕住番去做節架....
呀婆: 我比兩條鳩( 狗 )攪我個"hi" ( 蟹 )呀!!!
警察: 咩話?? 呀婆你比人輪?! 咁你形容o下個犯人啦...
呀婆: 果兩條鳩... 一條係黑鳩 ( 狗 ).. 一條係番鳩 ( 狗 )黎 架..
警察: 咩話, o係呢個六四咁值得紀念o既日子, 八國聯軍攪呀婆? 當我地中國人死架!!! 咁呀婆你形容下當時情況啦....
呀婆: 我o係公園度行行o下, 見到好多人... 果兩條鳩( 狗 )就走黎攪我隻"hi"( 蟹 )喇....
警察: o下... 日光日白, 眾目睽睽之下?? 咁跟住呢??
呀婆: 咁果兩條鳩( 狗 )就係咁 'lam" 我個 "hi" ( 蟹 ), 我就好驚啦.. 跟住個 "hi" ( 蟹 ) 就係咁嘔泡..
警察: 嘩!! 呀婆你都係 "近"( 勁 )喎... 咁o既情況仲識出水... 咁跟住呢??
呀婆: 跟住我就比人打"gap"( 劫 )喇...
警察: o下... 輪完仲要打??
呀婆: 差人哥哥... 你可唔可以做下好心...
警察: 咩事呢??
呀婆: 我而家冇"能"~( 銀 )用, 又乜"能"~( 鍊--金鍊 ) 都冇哂..
警察: 咁你又唔好咁講.. 有咩幫倒你丫..
呀婆: 我冇左隻"hi"( 蟹 ), 你有冇攪"能"錯( 九兩菜 )呀??
警察: o下.. 呀婆, 做咩無啦啦話我呀?? 我絕對冇攪錯.. 你而家咁慶, 我同你錄口供先啦... 你做咩架??
呀婆: 我小你**"能"塊"hi" ( 我調理農務蘭花系 )...
咁當然警察又好嬲咁cut呀婆線啦!!!


阿婆報警笑話大結局

有一日, 阿SIR行必經過阿婆屋企附近, 佢諗住橫掂行過, 上去探下佢啦??
跟住佢上到阿婆屋企, 按佢門鐘, 阿婆開門見到佢, 跟住....
差佬: 阿婆, 你記唔記我係邊個呀?
阿婆: 撚撚阿SIR (諗諗, 阿SIR)
差佬: .....................
阿婆開門俾佢入左黎, 咁阿SIR坐左係度, 阿婆咪去沖茶俾佢飲.
阿婆: 阿SIR, 飲茶啦, 呢D係精茶黎架, 係褔建撚精, 好撚有益架!
(阿SIR, 飲茶啦, 呢D係煎茶黎架, 係福建人煎, 好飲有益架!)
差佬: 嘩! 咁你都有..... (阿SIR唔敢飲, 放低左杯茶)
阿婆: 阿SIR, 你支野睇落好勁喎!
差佬: 你咁都知我勁!
阿婆: 係呀, 可唔可以俾我玩下呀?
差佬心諗: 都好喎, 有人幫我打飛機都唔錯, 不過阿婆咁樣衰, 都係合埋眼, 幻想下D靚女先!
差佬: 阿婆, 見係你, 俾你玩下啦! (跟住就合埋眼)
阿婆: 嘩!好呀, 你支野識唔識射架?
差佬: 緊係識啦, 你搖下佢, FING 下佢就會射架喇!
阿婆: 好呀!等我試下先
差佬過左一陣都未有感覺佢幫佢打飛機, 就開眼睇下啦! 點知阿婆玩緊佢支槍....
差佬: 阿婆, 呢支唔玩得架....
正當阿婆猛搖支槍果陣, 支槍老火......射左阿SIR個頭度.........
阿婆: 射喇 好勁呀, 好大聲呀!
阿婆望住呀SIR訓左係度....嚇到心臟病死埋....
所有主角都死晒, 所以故事完結了...............
引用(0)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    羽櫻 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()